Про комбінат

 



Від молочного заводу до комбінату 

 ПрАТ «Куп’янський молочноконсервний комбінат» (у 1975 році – Куп’янський молочний завод) був введений в експлуатацію у жовтні 1957 році як завод по виробництву згущеного молока з проектною потужністю 20 мільйонів умовних банок на рік. Протягом півстоліття на підприємстві відкрилися нові молочні напрямки, але основним профілем на підприємстві були і залишаються молочні консерви згущенні з цукром. Цех по виробництву молочних консервів з цукром збільшив свої потужності у три рази. Якщо перша реконструкція 1974-77 років була спрямована на технічне переозброєння та збільшення виробничих потужностей, тоді як друга реконструкція дозволила скоротити енерговитрати, наростити продуктивність при цьому зберегти головне – класичну технологію виробництва згущеного молока. 

ПрАТ «Куп’янський МКК» - це унікальний комплекс з трьома технологічними цехами на одному виробничому майданчику: цех молочних консервів згущених з цукром, цех з незбираного молока з ділянками по виробництву масла солодковершкового, молока ультрапастеризованного та сирних продуктів, цех по виробництву сухих молочних продуктів. За 55 років виробнича потужність підприємства з переробки молока збільшилася до 600 тонн молока на добу.

 Основа натуральних молочних продуктів

Досягти високих показників при виробництві молочних продуктів неможливо одніми технічним переозброєнням і технологічними інноваціями. Молоко, як основна складова будь-яких молочних продуктів, повинно мати суворий контроль з чистоти та дотримання температурного режиму вже з самої ферми.

 

Наприкінці 90-х років спільно зі шведською компанією «De Laval» приступили до реалізації програми установки танків-охолоджувачів на товарних фермах і пунктах збору молока. Розуміння того, що якість молока-сировини в першу чергу від професійного підходу до його виробництва – а значить підтримці саме товарних ферм, де дотримуються усі санітарні норми, а виробництвом молока займається кваліфікований персонал.На сьогодні 90% молока яке постачається на комбінат– це молоко з молоко-товарних ферм, звідки свіже охолоджене молоко постачається на комбінат для переробки. Програма по роботі з компанією «De Laval» продовжується і сьогодні.

На сьогодні 100% молока яке постачається на комбінат – це молоко з молоко-товарних ферм, звідки свіже охолоджене молоко постачається на комбінат для переробки. Програма по роботі з компанією «De Laval» продовжується і сьогодні.

 

 

Широта можливості вибору

 

ПРАТ «Куп’янський МКК» виробляє 8 основних видів молочних консервів згущених з цукром у жерстяній банці. З розвитком полімерних упаковок,  які торкнулися переважної кількості продуктів харчування, молочні консерви згущені з цукром так само не залишилися осторонь.

У 2012 році комбінат перший на Україні виробник згущеного молока,  який встановив лінію для розфасовки згущеного молока в упаковку Doy-Pack,  яка була спеціально спроектована саме для даного продукту. Для споживача пропонується асортимент з 4 видів: молоко незбиране згущене з цукром, з додаванням натурального кофе або какао та вершки згущені з цукром. Упаковка  Doy-Pack -  гідна альтернатива бляшаній банці в зручності вжитку даного продукту і питома вага її серед споживчої упаковки зростає.

 

 

Диверсифікуйся і перемагай

Згущене молоко –   це  продукт масового вжитку і високого попиту, але на жаль, 20-го століття.  Рішення виробляти молоко і кисломолочні продукти для свого регіону, а сьогодні вже для декількох областей України -  правильне рішення в розвитку молочного бізнесу. Цех з незбираного молока не обмежується виготовленням кисломолочних продуктів та підрозділи по виготовленню масла солодковершкового, молока ультрапастеризованного, сирної продукції  із загальною кількістю SKU більше 45. Молоко і кисломолочні продукти ТМ "Заречье" позиціонують як традиційні молочні продукти з короткими строками споживання.

Від постачальника до партнерських стосунків

З розвитком напрямку Private Label  у роздрібному форматі самообслуговування, комбінат пропонує широкий спектр молочних продуктів, які в першу чергу представляють інтерес для даного напряму. Згущене молоко, молоко ультрапастеризоване, масло солодко вершкове  а локально – виробництво під PL продукції з незбираного молока.  

У сегменті HoReCa і невеликих кондитерських цехів: постачальник  5в1

Усвідомлюючи швидкий розвиток малого бізнесу, і, зокрема, невеликих кондитерських цехів як самостійних виробничих одиниць, так і при супермаркетах, спеціалізованих підприємств, залишилася вільною ніша згущеного молока, в порційній промисловій упаковці. Комбінат почав виробництво згущеного молока в полімерній упаковці у вигляді батонів вагою 4 кілограма та в упаковці  Doy-Pack вагою 450 грамів.  Тим самим покупці даного сегменту вирішили для себе цілу низку запитань: відсутність багатооборотної тари, можливість закупівлі малих об'ємів згущеного молока, відсутність залишків продукту на упаковці, простота утилізації використаної упаковки.

Окрім згущеного молока в промисловій упаковці комбінат пропонує масло солодковершкове, сухі молочні продукти, сир кисломолочний, кисломолочні продукти, фактично один постачальник може поставляти широкий спектр молочної продукції, яка виробляється на одному виробничому майданчику.

Згущене молоко: тільки по  Держстандарту

Вести чесну конкурентну гру стає деколи дуже складно, оскільки на українському ринку часто можна зустріти згущене молоко з маркуванням ДСТУ 4274:2003, але з вмістом рослинного жиру та інших компонентів, яких там не повинно бути присутнім апріорі. Неодноразові перевірки складу незбираного згущеного молока незалежними дослідженнями лабораторіями ДП «Укрметртестстандарта» і Центру незалежних споживчих експертиз «Тест»,  дійсно підтверджували наявність рослинного жиру, цукрозаміників, фарбників у складі продукту більшості виробників. Лише одиниці, в першу чергу  ПРАТ «Куп’янський МКК» постійно підтверджують відповідність продукції державним стандартам.

Молочна логістика – управління часом

Автотранспортний підрозділ без перебільшення можна назвати молочними венами комбінату. З роботи даного підрозділу починається збір і доставка молока на комбінат, і, після переробки молока, доставка готової молочної продукції контрагентам. Режим «холодна лінія»  починається на молочній фермі  з дотримання температурного режиму - зберігання молока не вище 4°С. Це досягається за рахунок охолоджування молока на товарних фермах в охолоджувальних танках і доставки в молоковозах-термосах на комбінат.  Важливим фактором є час.

Продукція з незбираного молока, що випускається комбінатом, має короткий цикл життя -  від 72 годин до 14 діб при дотриманні температурного режиму.  Комбінат має в своєму розпорядженні потужний автопарк, фургони-рефрижератори  для доставки готової продукції з вантажопідйомністю від 1,5 тн до 20.  Розвиток власної логістики по доставці готових молочних продуктів гарантує комбінатом 100%  дотримання режиму «холодна лінія» від ферми до магазину.

Зовнішній ринок – боротьба з підробками

За кордон в такі країни як Узбекистан, Молдавію, Вірменію, Азербайджан, Грузію, Туркменістан та ін., куди поставляється згущене молоко ПАТ «Куп’янський МКК», добре відома ТМ "Заречье" із зображенням зайчика. До «послуг» торгівельної марки комбінату та її популярності на зовнішніх ринках, вирішили «звернутися» деякі ключові виробники згущеного молока в Україні. На комбінаті є ціла колекція підроблених етикеток з різною інтерпретацією логотипу «Заречье» на етикетці, причому лише виробників з України. З такими порушеннями доводитися вести боротьбу постійно: вирішивши дану проблему з одним підприємством, поступає інформація з закордонних ринків про наявність підробок під ТМ "Заречье" іншого українського підприємства. На сайті є окремий розділ, присвячений даній темі.

Якість – наша традиція

Відповідність державним і внутрішнім нормативним документам згідно яких виробляється згущене молоко – це чесне відношення до споживачів. Слоган «Якість – наша традиція» -  ємке розуміння в місії комбінату.  Стійка популярність молочних продуктів
виробництва ПрАТ «Куп’янський МКК» як в сегменті В2С, так і в сегменті В2В – це злагоджена робота всіх ланок технологічного процесу: від молочної ферми до споживача.

60-річний досвід, вдосконалення технологій і висока оцінка досягнень комбінату на національних галузевих виставках, підтверджують правдивість слогану розміщеного на всій упаковці молочної продукції виробництва

ПрАТ "Куп’янський молочноконсервний комбінат" –

Якість - наша традиція.